مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:102021-09-26سياسي

جامعه روحانیت مبارز: حوزه های علمیه ذخیره ای ارزشمند را از دست داد


جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی ارتحال علامه «حسن زاده آملی» را تسلیت گفت و نوشت: حوزه های علمیه با ارتحال او ذخیره ای ارزشمند را از دست دادند.

- جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی ارتحال علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت و نوشت: حوزه های علمیه با ارتحال او ذخیره ای ارزشمند را از دست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی درگذشت علامه حسن زاده آملی جامعه روحانیت با صدور پیامی ارتحال او را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است.

انا لله و انا الیه راجعون اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء خبر ارتحال ملکوتی علامه حسن حسن زاده آملی (رضوان الله علیه) عالم برجسته و علامه ذوالفنون موجب تاثر و تحسر فراوان گردید.

بی تردید فقدان این شخصیت ممتاز جهان تشیع، فیلسوف و متأله بزرگ، فقیه ربانی، عارف روشن ضمیر، دانشمند علوم غریبه و نجوم و ریاضیات و مدرس ممتاز دروس حوزوی ثلمه ای عمیق و جبران ناپذیر است و حوزه های علمیه، فرهیخته ای ارجمند و ذخیره ای ارزشمند را از دست دادند که جبران آن به سادگی میسر نیست.

مصیبت فقدان ارتحال این عالم جلیل القدر و عارف بزرگ را به محضر نورانی امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری ، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و روحانیت معظم و خاندان مکرم و بازماندگان معزز و همه شاگردان و ارادتمندان و ملت بزرگ ایران تسلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه روحانیت مبارز: حوزه های علمیه ذخیره ای ارزشمند را از دست داد

جامعه روحانیت مبارز: حوزه های علمیه ذخیره ای ارزشمند را از دست داد